22

Idag så är det torsdag och dagarna går så himla fort! Jag vet inte var tiden blir av och jag börjar känna mig gammal, för fan! Usch! Men iaf, idag så blev jag och min ytterst ambitiösa projektgrupp klar med vårt projektarbete. Ett mästerverk, om jag får säga det själv! Nu ska bara lille Engels rätta det och på måndag lämnar vi in slutprodukten.. Känns underbart.
Efter vår ytterst trevliga dag blev det ännu en shoppingrunda med Anna, fast idag följde även Louise med. Väldigt trevligt, vi gjorde vad vi gillar bäst - letar ögongodis på Thomas Sabo xD Jag själv kom hem med ett nytt rosa (vad annars?) hänge till mitt halsband. Ett bra köp för födelsedagspengarna.
Lyckades hamna på samma buss som John på vägen hem idag. Av någon anledning var han ovan vid att se mig skratta och vara glad (kanske säger något om mitt tillstånd på sista tiden?) och han blev nästan rädd för mitt gigantiska leende. Konstigt, men han får väl lära sig uppskatta den gladare versionen av mig. Känns som om jag ätit lyckopiller i nån dag nu. Tror jag vet varför också. Alla spänningar har liksom släppt samtidigt - läxströmmen tunnas ut, mobilen börjar bli full igen och jag har alltid någon att prata med. Livet kan helt enkelt ses från den rosa sidan igen :)
Annars så ska jag faktiskt bara slöa ikväll. Ska njuta av min nyinköpta bok, The Last Concubine av Lesley Downer, och senare ikväll så blir det lite kvällsfika och skitsnack över en kaffe med John. Ska börja gå i gamla spår igen, kan ju inte glömma en så viktigt sak som kaffe (eller John xD)!
Och en grej till - jag har kommit på vad jag ska prata om på studentmiddagen. Det ni! Det blir kanske inte det bästa eller mest känslosamma ni hört (herregud, jag kan absolut inte slå Martina..), men jag kan nog få Nh06n att skratta lite iaf :)



Gammal bild. Ska träffa den orakade filuren ikväll också :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

SVAR: Tyvärr har jag inte läst böckerna själv, men folk som har gjort det säger att filmen är bra men inte jämförelsevis med böckerna.



Det brukar ju faktiskt vara så att om man har läst böckerna blir man besviken på filmerna. Men jag tycker du ska ge den en chans :) Jag tyckte den var jättebra. Vem vet, det kanske du/ni gör också :D



kram

L

2009-05-14 @ 19:38:59
URL: http://accessoar.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0