21 - dvs. bara tre veckor kvar.

Muntligt prov i engelska och sen matte E. Inget kul. Desto trevligare igår på Barista med John. Dock var han rätt så trött och lät mig prata mest, faktiskt. Körde hem sen och vi fortsatte att prata. Slutade lite abrupt mitt i, eller vad man ska säga. Känns som om vi kunde fortsatt prata hela natten.
Idag så var det återigen KB på agendan, men det är som om det stället stöter oss därifrån. Vi får ju aldrig tummarna ur röven att komma dit. I framtiden får det fan lösa sig xD
Funderade lite på vad skulle hitta på istället. Ville egentligen inte slita ut Ola och tvinga honom att stå ut med mig ännu en kväll så jag frågade runt lite. Nån skulle titta på film med sina päron, nån skulle ut och festa (utan mig dock), nån skulle till Lomma osv. Så ja, det blir jag och Ola framför en film. Tror iofs inte att han klagar på mitt sällskap.
Imorgon så är det dags att fira Langeliten. Fixade de sista presenterna idag och vi kör verkligen stenhårt på temat xD Det blir nog en trevlig överraskning för honom.
Mer då? Var hos frissan idag och blev fin i håret. Det var lika bra att få det gjort nu innan studentmiddagen etc för sen så drar det verkligen ihop sig.. Shit, vad tiden har gått fort. Känns som om det var igår jag och Louise gick in på NaHum tillsammans. Känner fortfarande nervositeten och pirret i magen. Men jag antar att det snart är dags igen eftersom det blir universitetet i höst.. Spännande.

Och idag har jag köpt en klänning som ser ut som en glass.

Och en sak till. Det verkar som om det blir roadtrip till GBG den 25e.. Kan bli intressant.

OCH UPPDATERING: Brännbollen i Pildammarna onsdag nästa vecka. Tallriken vid 6-7 nånting, då grillar de som vill och efter det blir det brännboll. Be there!

Kommentarer
Postat av: pelle

Ey,m hur gick engelskan då? vill ju veta:P

2009-05-15 @ 19:29:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

ah, fan vad vad skoj - vill du dra till cambride sen eller?

2009-05-15 @ 21:43:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: John

och vad gör man åt det då? ^^

2009-05-16 @ 17:31:01
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: John

Frågan går att tolka på olika tillfällen i ditt inlägg...



# Att vi kunde ha snackat hela natten..

# Att KB stöter iväg er..

# Att "alla" festar utan dig..



Jag vet inte om det finns fler i texten.. orkar inte tänka just nu..

Men jag tror du kan lista ut vilken det var jag tänkte på.. puss..

2009-05-17 @ 01:44:15
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0