19 typ

Idag är det söndag och jag är skittrött. Efter en spännande kväll hos Lange så var det skönt att bara få sova ut lite. Igår var det musik och spel och skitsnack (fick veta mer än vad jag behövde, tror jag, haha), men så är det väl alltid. Tror också att Lange blev glad för sina ytterst välvalda presenter. Vi körde ju stenhårt på tema "rosa" och där inkluderades bla foppatofflor, plåster, shampoo, kondomer etc etc. Och allt var rosa xD Vi bakade en kaka också :)
Planen var ju att jag skulle sova där tillsammans med några andra efteråt men det blev lite för många som skulle sova där i slutändan och jag kom fram till att det nog var bättre att sova hemma. Alternativet var att ligga och trängas i en soffa med Ola och, hur mysigt det än skulle varit, så hade jag fått ryggskott eller något. Så det blev bussen hem för min del. Fick alltså ta mig tillbaka till Limhamn i dag och hämta bilen. Inget fel med det, det blev kaka och dricka hemma hos Lange idag och det var jättemysigt :)
Annars idag? Jo, det blir plugg inför mitt absolut sista prov på gymnasiet. Nästan lite sorgligt, men jag känner att jag kunde varit utan det här provet. Hatar matte. Sen så ska jag till Skurup. Jag och Amanda ska komponera ihop ett litet sånghäfte till studentmiddagen. Det låter väl spännande?

Kommentarer
Postat av: John

Stella..

2009-05-17 @ 14:45:00
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hade varit jättetrevligt att joina er, men tyvärr jobbar jag exakt hela onsdagen, slutar 18:00 så jag kommer inte vara människa efter den dagen.

Nästa gång får det bli :P

2009-05-18 @ 18:33:38
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0