17

Sitter i skolan nu och har precis gjort mitt sista prov ever på gymnasiet. Sorgligt men sant.
Mådde skit imorse och trodde inte ens att jag skulle orka ta mig hit men jag mår bättre nu. Mamma är på väg och ska göra mig sällskap till lunch och sen ska vi se om vi hittar något fint till studenten (som btw närmar sig med stormsteg). Har hittat ett par jättesöta örhängen på Hugo Nilsson, men jaa, de var ju lite dyrare än vad mamma hade tänkt sig.. Ska se om jag hittar en substitut.
Men nu sitter jag som sagt här nu. Maja, Sanna, Calle och Johanna pratar om sitt projekt och jag och den gröna dinosaurien lyssnar lite halvintresserat. Vet inte vad jag ska roa mig med just nu faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Den gröna dinosaurien?? Men provet var ju inte såå hemskt...

2009-05-19 @ 13:20:18
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Sanna

blir jag känd nu när jag e med på din blogg? :D

2009-05-19 @ 17:22:50

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0