14 och panik

Om en timme skall jag vara klar för lärarmiddagen. Inga problem så alltså, men jag kan fan inte hitta mina skor!! Mina guldballerina är spårlöst försvunna och mina fötter skriker efter dem! Vad fan, jag sitter här i bara underkläder och håruppsättning och funderar frenetiskt på var jag skulle kunna ha lagt dem. Kommer inte på det. Kan jag har slängt dem? De var ju iofs sjukt slitna, men jag måste ju ha kommit ihåg det.. Men nej, jag ska leta vidare, återkommer imorgon med bilder från kvällens äventyr. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: John

Hehe ta det lugnt så hittar du dem säkert :)

Börja med att ta på dig istället och leta efter skor sedan ^^) skorna är väl inte såååå viktiga? ;) pusskram

2009-05-22 @ 17:17:25
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0