Vårkänslorna får det att snurra i skallen

Solen skiner (!) och värmen sprider sig i ansiktet på mig. Lite svårt att tro med tanke på att det snöade när jag körde till skolan imorse. Men nu så! Allt blir så mysigt så fort solen kommer fram, världen blir några nyanser ljusare och vårkänslorna får en att gå som på moln. Det är så skönt att det är ljust när man går upp på morgonen och att solen fortfarande är uppe när man sedan åker hem igen på kvällen. Det blir liksom lättare att genomlida dagarna. Det enda som slår hål på min glädje just nu är att vi ska ställa om klockorna i helgen. Detta innebär att jag kommer försova mig MINST tre dagar nästa vecka. Inte bra.
Men nu ska ska jag sluta tjata och vara lite ambitiös. Eftersom våren är här så lägger jag upp lite bilder från förra våren så att vi får in känslan, haha. Sen så ska jag äta och efter det bär det av tillbaka till skolan (just nu har jag fem timmars hål..). Då är det religion, sen middag med Louise och efter det så är det sista kvällen med högskolegrejset. På lördag smäller det ju!



Kommentarer
Postat av: John

Fina bilder du tagit söt :)

2009-03-24 @ 12:44:57
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen ner för den gatan på sista bilder bor jag ju!

2009-03-24 @ 22:18:15
URL: http://minmormor.blogspot.com

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0