Underbara fredag!

Och när denna kom så gick mitt illamående också i princip över. Världen är fortfarande lite vinglig, men jag klarar mig. Skolan var olidlig, precis som varje fredag, men idag var det riktigt hemskt. Henrik II kan typ nada och han försöker att undervisa vår klass som typ behöver handledning i allt.. Detta blir några intressanta veckor då vi samlad trupp vinkar hejdå till bra betyg i matte E. Engelska ska vi inte heller prata om, men matten var nog ändå värst.
Annars så bjuder kvällen på utgång. Konserten på Arena 305 står på agendan och det verkar som om vi blir ett stort gäng :) Kan man ju inte klaga på. Möllan efter det, blir väl L'Angelo, Maskot eller Curry Hut, får se var vi hamnar. Blir det som förra veckan så kanske vi landar i Limhamn, haha. Men vi får se. Mitt största problem just nu är dock vad jag ska ha på mig. Sophie är väldigt noga med att alla ska klä sig "metal". Men vad är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: Louise

Metal i mina ögon: Svart, nitar, sexigt ;)

2009-03-06 @ 15:39:05
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är vad du anser vara metal, om du så anser att rosa balettskor i fluff-fluff är metal så kör på det :P



Sv. Jo, det är nog lite för svårt för ungarna, det blir bara massa jobb att förklara först vad det är osv innan man kan börja diskutera, o om dom inte vet vad det är så har dom ju heller ingen åsikt :/ Men tack ändå :P

Jag ska hälsa på en gammal klasskamrat, gått i samma klass sen förskolan  men inte sett honom sen nian. o så ska jag träffa en annan, som jag inte träffat innan ,så det ska bli roligt :P åker på måndag :D

2009-03-06 @ 18:09:21
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: pelle

Du, det där lät som en tuff dag.

2009-03-07 @ 11:38:33
URL: http://pellespersonliga.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0