Hemska lördag - dock överlevde jag

Nej, det var inte så hemskt.. Eller jo, klart att det var. Upp kl 07,00, en kopp ångest till frukost och sen så bar det av mot Borgar. Hittade till min sal på tredje försöket faktiskt, och väl utanför dörren väntade en trevlig överraskning! På namnlistan som satt på dörren hade någon skrivit "Bäst!!" efter mitt namn xD Jag tackar och bugar (vem det nu än var), det höjde mitt självförtroende! Det visade sig också att min klasskamrat Daniel skulle sitta i samma sal som mig, och på samma skola fanns också Hanna, Martina, Ali, Max, Annie och några till från högskolekursen (såg Albin och nån till). Vi fick alltså genomlida åtta timmars prov tillsammans. Högskoleprovet som jag fasat över i veckor är nu äntligen över! Dock med ett varierat resultat.. Vet egentligen inte hur det gick, men jag kände ju helt klart att "eng-provdelen" gick bättre än den riktiga.. Fan. Hoppas att jag klarar 1,6 iaf..
Var hemma lite i fem och då bar det av direkt till Trelleborg, Thés fyllde ju 21 i veckan och det firades i hennes nya lägenhet :) Jag stannade bara ca tre timmar dock, höll på att somna i hennes soffa och jag skulle ju lyckas hitta hem till Malmö igen.. Hem till den tomma lägenheten, hittade ingen som ville göra mig sällskap. Blev utbjuden till Limhamn men förstod inte vad som hände där, så jag stannade hemma och missade en jävligt rolig fest, tydligen.. En annan gång :)

Vaknade tidigt imorse eftersom jag lade mid tidigt igår så nu har jag inget att göra.. Eller jo, har alldeles för mycket som vanligt, men när det scenariot inträffar så är det som om min hjärna blir apatisk. Jag kan inte göra något.. Men jag ska ta mig i kragen, päronen kommer hem om några timmar och fram tills dess så måste jag iaf försöka vara lite produktiv. Bajs också. Men jag har dock lyckats med en bedrift - jag överlevde högskoleprovet.



Titta vad jag såg!! Ny GB-gubbe-kvinna xD

Kommentarer
Postat av: John

Haha den var ju riktigt cool ju ^^) :D

2009-03-30 @ 07:07:00
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Haha det ståg jag med häromdagen, kul för han liksom:)

2009-04-02 @ 08:09:27
URL: http://haze84.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0