Helgen bjöd på lite allt möjligt

Fredag = utgång. Jag och Ola mötte upp Emma, Jimmy och Elinor på Södervärn, sen bar det av till Sofielund för att möta Louise och hennes kompis Sofie. Sen till Arena 305 där vi träffade Sophie och co. Massa trevliga människor och en och annan överraskning.. In på konserten, såg fyra band och jag måte säga att Darkness Falls var bäst bara för att jag kände en i bandet ;) Mötte Tove också, jävligt kul eftersom jag typ inte sett henne sedan Lindeborgsåren. Efter konserten blev det iaf Möllan och L'Angelos. Ville till Curry Hut pga 91orna i gänget, men där var fullt, så det blev stammisstället ändå.
Väl där så blev det drinkar och öl, och sen kom det fler människor och mötte upp, bla Patrik med sällskap. De stannade en stund och jag hade faktiskt jättekul :) Demonstranterna till Davis Cup-matchen nådde dock Möllan efter nån timme och då kände vi att det var dags att dra vidare. Hamnade på Gustav och BK (precis som förra helgen, haha) och sen efter det bar det faktiskt av hemmåt.
I det stora hela var det en bra kväll. Fick se Annapanna och Louise i miljöer de vanligtvis inte vistas i (och JA, alla föräldrar och oroliga pojkvänner, jag passade dem hela kvällen..), fläta Patriks hår och retas med Ola medan han pratade i telefon. Det var också kul att träffa människor man inte sett på evigheter. Lite tråkigare var ju den vanliga vad-händer-mellan-oss-diskussionen och även att det inte blev nån utgång till KB efteråt, jag hade ju t.o.m skaffat en danspartner, haha. Men det jag blev mest chockad över var ju ändå ett sms med texten "får jag sova hos dig inatt?". Det hade jag absolut inte väntat mig! Trodde först att jag läst fel, men Ola intygade att det stod precis det och han såg precis lika chockad ut som jag kände mig.. Hmm..
Tog bussen hem med Ola efteråt, och på den satt även Daniel. Ännu en chock, men ja, helt okej att sitta och snacka med honom lite. Dock var han jävligt trött och sliten och bidrog inte med så mycket, haha.


(Såhär såg jag ut i fredags.. Bild från Sophies blogg)

Lördagen bjöd på lite allt möjligt. Började må illa igen och kom fram till att det inte var så bra att gå och träna, så mamma tvingade iväg mig till Limhamn där det var billiga skor och kläder. Inköpsrundan resulterade i två blusar och två par skor. Till Mobilia efter det, skulle hämta upp mina glasögon som kom i veckan. Körde förbi Stadion på vägen och där var det ett jävla liv och polispådrag eftersom matchen spelades just då.
Kom till Mobilia, hittade glasögonen men inte de rosa skor jag suktat efter i snart en vecka.. Få leta upp dem i stan istället. Inne på Malmborgs så slog illamåendet till igen. Visste inte var jag skulle bli av, det var riktigt hemskt. Väl hemma stupade jag i säng och sov x antal timmar. Upp sen och blev itvingad mat (ville absolut inte äta, men ni vet hur mammor är) och sen blev det ompyssling och film resten av kvällen. Fick inte ett skit gjort i skolväg och måste sätta mig och ta igen det nu. Fan.

Kommentarer
Postat av: John

Vi får gå och dansa du och jag en annan dag :)

2009-03-08 @ 14:32:40
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hade du trevlig i fredags trots allt? :P Haha!

2009-03-08 @ 15:19:00
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Louise

Söt bild på dig ^^

2009-03-08 @ 15:45:48
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0