Darwin vs. Intelligent design

Sitter här och skriver på den cp-långa uppsatsen som skall in typ när som helst (eller kanske inte, men det känns så för jag trodde att jag hade betydligt mer tid på mig..). Med utgångspunkt i Darwins evolutionslära skall jag kontra hans teorier med de som kommer från de som följer Intelligent design. Helt okej, men att sätta sig in i ett outforskat ämne och sedan skriva en uppsats som kommer att vara betygsavgörande i 150p känns lite maffigt att göra på ca två veckor.. Wish me luck.
Annars så bjuder dagen på idrott på Bellevuestadion och handboll, mer plugg och sen ikväll så bär det av hem till Sophie på Ön. Det blir det vanliga skitsnacket över en fika och sen lite vidare planering inför fredag. Ni har väl inte glömt bort koncerten?? Ses på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer gå bra med uppsatsen, bara att skriva tills fingrarna blöder :P



Sv: okej, bra, tänkte att jag kanske skrivit något som gjort dig upprörd, men hade ingen aning om vad haha. Snacka om att vara nojjig haha.

2009-03-04 @ 12:42:34
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: pelle

Wow, 150 poäng-uppsats!? Men du kommer klara det!

2009-03-04 @ 14:16:32
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sophie

Tack för ikväll! Det var najsigt! Stavas inte koncert med s? :S Haha! Puss! :*

2009-03-04 @ 22:55:09
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0