Idag är det onsdag..

.. och vi har fått en porttelefon! Så nu kan ni inte bara trampa in här längre utan ni måste tvunget ringa i den dumma telefonen..
Men iaf, jag är fortfarnde förkyld (är inne på fjärde veckan snart) och mår lite sådär lagom pissaktigt. Ola är likadan (undrar varför?). Har inte gjort något speciellt på sista tiden förutom att försöka smälta att jag nu har tagit studenten. Det har inte gått så jättebra eftersom det mest känns som om det inte var på riktigt. Antar att det sjunker in förr eller senare.
Har varit i stan med lilla mamma vilket var sådär lagom produktivt. Igår så tog jag mig även till Kävlinge för att tillsammans med Anna gå på Kristians (Kristin, hehe) student. Mycket trevligt folk och god mat var det iaf :)
Imorse var jag på MQ-rean redan kl 08,10. Det blev inte den klänning jag spanat ut eftersom den inte var nedsatt så det blev två skjortor och en tröja. Lagom, enligt mig. Just nu sitter jag bara hemma med Ola och kattfan. Ola är sjuk och gnällig och kräver uppmärksamhet. Katten skiter i vilket. Spännande dag, inte sant?
Men imorgon så bler det avslutningsfika med kollektivet och Annapanna :) Myspys på hög nivå! Ska även ta n snabbis in på Thomas Sabo, hehe. Rånar mig själv genom att bara titta i skyltfönstret..

Kommentarer
Postat av: Julia

När jag kommer tillbaka från das Uppsala får vi ta och träffas tycker jag. KB måste faktiskt besökas snart! ;)

2009-06-10 @ 18:02:57
Postat av: Ola

Jag tycker vi drar till Hipp, vi har gratis biljetter där. Samt 50% i baren!

2009-06-10 @ 18:59:31
Postat av: Hanna

Har helt glömt att gratulera till studenten :)

Vad händer nu? Tandläkare nästa? (jag kan ha missat något, så bli inte arg om jag har fel ^^)

2009-06-10 @ 22:37:41
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0