Helgen

.. är nu slut. Skit samma, har inte märkt att det var helg ändå, har ju bara jobbat. Men i fredags så sket sig iaf teatern, HATAR alla jävla kulturnissar och pensionärer! De kan fan ta mig ta sig nånstans! Hm, blev istället fika i Slottsparken och sen L'Angelos där vi bevittnade Sveriges förlust. Fast det blev en bra kväll ändå.. Lite tråkigt avslut för mig kanske, inget jag behöver gå närmare in på dock.. Fick iaf den tröst jag behövde och sov verkligen som en stock efteråt.
Igår jobbade jag samt åt på Per Albins med päronen och Ola. Idag var det jobb igen och sen mat hos farmor. Snart kommer Sophie, Ola och Tove hit och vi ska fika :)

Tänkte lägga upp lite bilder från mina senaste äventyr:


 

Bilder från Midsommar :) Lange och Robin på Möllan

 

Jag hade blommor i håret! Haha, med var även Sjömannen och Bonden



Jag och Sophie <3

   

Detta är bilder från i fredags då vi lekte i parken :) Gruppbild, Tove våldtar Ola, Apan och jag och tillsist Langeliten (som faktiskt är fullt kapabel till att packa sin egen väska!)

 

Emma, Jesper, jag och Ola myser i solen :)

   

Tillsist skulle självklart Tove visa sina cirkuskonster. Robin fick (uppgivet?) leka med henne. Det krävdes några försök, och lite hjälp på traven, innan hon kom upp på hans axlar.

Jag har haft en väldigt trevlig vecka, och bättre kommer det att bli!
Ven: 4 dagar kvar
Varberg: 7 dagar kvar !!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var mycket trevligt! ^^

2009-06-28 @ 23:23:00
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

Håller med dig Sophie, det var MYCKET trevligt.



Snygga bilder på oss Stella <3

2009-06-29 @ 00:06:41
Postat av: Patrik/Lange

Ha...Ha...Ha! ;)

2009-06-29 @ 01:00:53
Postat av: Tove

BOOOM!

2009-06-29 @ 13:04:52
URL: http://minmormor.blogspot.com
Postat av: Ellinor

fina blomsterkransar :)

2009-07-22 @ 22:13:45
URL: http://helloelmo.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0