Fredag :)

Idag kom katten in med en blåmes. Stackars liten, men vi lyckades faktiskt få kattfan att släppa den och sen så flög den iväg! Det gick alltså bättre för mesen än vad det gjorde för skatan för nån vecka sedan.. Hm.
Annars så har jag ätit frukost, läst tidningen och pratat med Ola. Och ikväll så drar kollektivet till Trellehulla för tacokväll hos Tove. Det ska bli mysigt, dessutom så är det skönt att bara slippa Malmö för en kväll.
Inatt så fick jag ett ytterst trevligt telefonsamtal. Och jag fick gråta ut ordentligt vilket jag faktiskt inte har fått göra de senaste två veckorna. Det har bara varit en skvätt hit och dit men inatt så brast verkligen dammen. Och nu är det ute och bollen ligger inte hos mig längre. Det känns både skönt och obehagligt på samma gång.
Annars i mitt liv? Fika på Pronto med Anna, Tove, Ola och Lange igår. Hög mysfaktor och syndigt god cheesecake. Mums! Gick även en runda i regnet och gav Thomas Sabo (världens bästa namn!) ett besök. Hittade en liten apa (pik) som skulle passa väldigt bra in i min lilla samling (pik igen). Men på Pronto så mötte vi även Amanda, Martina och Calle som hade ne mini-reunion :) Sjukt att det känns som om man fortfarande ser dem varenda dag och att man tror att man skall fortsätta med det. Det är nästan lite naivt, inte sant? Hm, hoppas att vi inte glömmer varandra fullkomligt under de närmsta åren bara.. Men om inte annat så får vi ju följa Lenas uppmaning på Schoolsoft om mötet på trappan 2019. Då ses vi igen. Eller det hoppas jag iaf.
Men nu så ska jag ta en dusch och försöka reda ut alla tovor i mitt hår och efter det får jag väl försöka plugga lite till Cambridgeprovet som äger rum nästa vecka.. Segt.


Kommentarer
Postat av: Karin O

mm kika på startsidan idag;) hon med blommor i håret hade ju en blogg så la upp henne där hehe

2009-06-12 @ 10:53:52
URL: http://Karinolofsson.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0