Finns det något mer?

"Jag älskar dig. Sättet du rör dig på, beter dig och ser ut. Jag älskar att titta på dig när du sover då du ser ut att inte ha ett bekymmer i världen. Och jag älskar när du tittar på mig, för jag vet att du älskar mig lika mycket tillbaka."

Så mycket var det värt. Nu känner jag mig mest sviken och otroligt sårad. Men alla sår läker med tiden, antar jag. Om inte så kommer jag bara sjunka djupare neri det svarta ångesthålet och stanna där tills jag inte kan andas längre. Det vill jag inte. Jag vill skratta och vara glad, det är meningen att detta ska vara den roligaste veckan i mitt liv. Men jag känner helt enkelt ingen glädje för tillfället. Den har han nämligen gett till någon annan.
Skjut mig för fan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du förtjänar bättre än honom!

2009-06-03 @ 16:09:36
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Ola

Kan inte mer än hålla med!

2009-06-03 @ 17:44:36
Postat av: Julia

Håller med Anna. Skit i dom, de förtjänar inte dina tårar!

2009-06-03 @ 21:40:25

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0