Blandat

Jag har hittat tillbaka till Malmö.
Jag har pratat i telefon.
Jag har pluggat till Cambridge.
Jag har handlat allt till Midsommar.
Jag har träffat Emma.
Jag skall fika ikväll.
Och nu bör jag lägga upp foton från utflykten. Några iaf.
Och sen så skall jag plugga lite till..



Vi åkte ju till Ringsjön och Bosjökloster. Började med att ta en typisk turistbild i en kyrka.

  

Sen så gick vi och lullade runt och tittade på hästar :)

  

Fika är ju obligatoriskt när man är på utflykt! Vi åt på en liten brygga.



På hemvägen tog vi en sväng in på en militär-outlet. Tove posar xD

  

Och vad är inte en Skånerunda om man inte åker till Lomma? Precis vår åsikt, så vi åkte hem till lille Victor och klappade hans små valpar! De var underbart söta, och jag har nog aldrig fått så stor uppskattning visad för mina bröst förut! Särskilt inte av en Zlatan xD



Titta på pälsbollen! Nästan så att man vill ta hem det lilla kissmonstret ju!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, roligt att ni tog en sån bild från den kortaste till den längsta xD

Hästar <3

Och Zlatan :O som han har vuxit sen jag var där och pussade på dem!

2009-06-16 @ 18:51:37
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Anna

Gillar tripp-trapp-trullbilden. Ses imorrn!

2009-06-16 @ 22:13:23
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Tove

Det bästa är nog att Victor ser inte ut att vara så lång på första bilden^^

2009-06-17 @ 00:10:20
URL: http://minmormor.blogspot.com
Postat av: Julia

Vilka söta! En sån skulle nog Doris vilja att vi skaffade ;)

2009-06-26 @ 12:44:19

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0