Sen sist

Jag har, som vanligt, fått klagomål på att jag bloggat för lite.. Förlåt för det, men när man jobbar hela dagarna så är inte bloggen det första man tänker på när man kommer hem.. Men men, har jobbat några dagar nu och det flyter på rätt bra. Det är ju också lönehelg nu så kunderna (och pengarna) bara trillar in.. Har även tagit tummarna ur röven och skaffat inlägg till mina skor. Ska skryta för sjukgymnasten, det känns som om hon har tjatat på mig i evigheter.
Eh, på tal om ingenting så har jag också smittat Ola med körtelfeber. Hade ett riktigt vad-var-det-jag-sa-ögonblick när han berättade det för mig (och ni vet att jag älskar sånt). Men han får skylla sig själv, är man så nära mig så får man skylla sig själv ;) Ska kanske hem till honom senare ikväll, eftersom jag redan haft det en gång så är jag ju immun mot skiten.
Hm, är egentligen inte på blogghumör och vet därför inte riktigt vad jag skall dela med mig av. Elén och Jimi gifter sig idag iofs, stort grattis till dem! Och jag har ont i mina knän. Och jag är jättemjuk för jag använde min nya scrub idag! Och jag drömde mardrömmar inatt.. Det var helt sjukt. Drömde att jag ringde honom och frågade hur det gick med allt, men istället svara hon och säger att det är svårt eftersom hans ex lägger sig i allt och ringer och håller på.. Sjukt skum dröm, kanske inte klassad som mardröm av vissa - dock på skräcknivå av mig.
Och jag är förvirrad. Det kan jag också tala om. Endast två är fullt insatta och jag tänker inte dra in fler, men jaa, jag är delad i två för tillfället. Det gör inte mitt vardagliga liv direkt enkelt, tyvärr. Kan inte tänka på annat..

Kommentarer
Postat av: Ola

Host Host Tack söt. Det betyder mycket för mig att du är villig att smitta mig ;)

2009-07-25 @ 19:11:33
Postat av: Anna

Jag vet att det är en liten tröst, men det blir nog bättre om du kan tänka på annat. Tänk på vad du har istället för vad du inte har!

2009-07-25 @ 22:04:25
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0