Onsdagkväll



Träffade den här killen efter jobb idag. Vi behövde verkligen träffas, det var på tok för länge sen senast. Vi pratade om vad som hänt i våra liv och tog igen det vi missat. Hade en del roliga diskussioner, bla om hur mycket man kan spendera på en marknad.. Hade även lite allvarligare samtal, tex vart gränsen går för otrohet. Inte lika kul kanske, men dock så intressant, särskilt att prata om olika aspekter av ämnet. Går den vid beröring, kyssar eller sex? Eller kanske ännu tidigare, redan vid själva fantasin om någon annan? Alternativen är många. Vad tror ni?

Och på tal om ingenting - måste en tjej komma för att sexet skall klassas som bra?

Och nu sitter jag mest och fördriver tiden, äter de sista nötterna som inhandlades i Ullared och funderar om jag behöver packa ner något mer till den lilla resan imorgon. Det känns som om jag endast är ute och ränner nu för tiden.. Den här gången vet jag inte vart jag ska dock! Hemlig destination med morförlädrar, morbror med respektive plus bonusbarn. Och just det - mina föräldrar ska också med xD Kommer hem på tisdag iaf från det lite smålyxiga spa-hotellet :) Ska ta en massage för er skull, haha. Ska låta mig behandlas som den lilla prinsessa jag är.. typ, haha. Men ni får ha det så bra utan mig så ses och hörs vi när jag kommer hem nästa vecka igen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sophie

En orgasm för båda delarna i ett samlag gör det väldans bra :) jag är full och jävligt flummig xD

2009-07-17 @ 00:31:20
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0