Lovade att lägga upp bilder från Lysekil



Här är då klanen (minus mig) i Falkenberg på vägen upp

 

Hotellet samt utsikt därifrån

  

Pappa, morfar, Per och mormor lapar sol. Det andra är en bild från hamnen i Smögen.



Anledningen till att vi kom iväg var ju morfars 60årsdag :) Grattis gamle man!

 

På kvällen var vi ju tvugna att fira den allt äldre grisen xD

   

Här är vi i Fjällbacka :) Underbart! Besökte Kungsklyftan och det var verkligen en klaustrofobisk upplevelse. Stenarna såg ut att dingla i luften ovanför en, och de var inte små heller..



Väl på toppen av "berget" hade man en fullkomligt underbar utsikt över Fjällbacka.. Någon som vill flytta dit med mig? Vi kan starta en massivt kollektiv, för vi har nog inte råd att bo en och en xD

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag är pigg på att flytta! Dock.. Kan vi inte ta stan utanför Göteborg itsället?

2009-07-25 @ 19:10:57
Postat av: Anna

SV: Vi kan ses nästa vecka eller veckan efter. Sen ska jag vara i Gtbg några dagar, sen tillbaka hem och sen flyttar jag. Annars kan du ju alltid följa med till Göteborg några dagar om du är ledig!

2009-07-26 @ 14:46:55
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: John

Ni verkar ha haft det rätt ok annars ^^



Hade inte varit fel.. Där är riktigt fint där uppe :D Synd att ni inte fick en båttur och se sälarna ^^ (om det är möjligt) ^^



Jag var ju där med simklubben :)



Flytta hemifrån hade inte varit fel...

Jag vill tillbaka till lysekil xD

2009-07-26 @ 21:58:02
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0