Ikväll så skall jag till Svedala

Caroline kom med en väldigt lockande inbjudan till en drink-kväll hemma hos henne. Det var längesedan jag träffade henne så jag kunde självklart inte tacka nej! Jag skall bjuda på sangria (som är väldigt omtyckt) och sen så får vi väl se vad de andra hittar på.. Gissar på sing star och skitsnack, haha. Sophie ställde tyvärr in idag, hon och jag skulle åka tillsammans, men jaja, jag får väl helt enkelt lära känna de andra tjejerna bättre på egen hand!

Ska jag vara ärlig så minns jag inte senast jag var i Svedala.. Johan bor ju där, så jag spenderade ju en del tid där i början av ettan, men efter hans avhopp så blev det stopp med svedalabesöken. Dock så var jag ju där när Caroline fyllde 20.. Hm, det var kanske sista gången?

Men vad mer? Sitter här lite uttråkad nu, hade planer på sällskap som inte riktigt passade in i dagsplanerna. En lång diskussion hanns dock med och jag tror faktiskt att vi kom överens rätt bra. Får se hur det blir sen dock.

Men strunt samma, nu skall jag duscha och längta efter sällskap. Efter det blir det sangriablandningsdags och matlagning. Kanske ska städa lite också.. Eller inte, detta är fan min enda lediga dag! Men jaja, skall se om jag kan skriva mer imorgon - och det blir nog pubrunda då! Någon som känner sig manad att följa med?



Och jag saknar kollektivet.. Ni har varit borta för länge!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra.H

trevligt, jag o några vänner ska till crown imorgon:)

2009-07-31 @ 19:54:36

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0