Hemma igen (för den här gången)

Suck.. Jag är skittrött. Underbar resa till Vann Spa & Hotell utanför Lysekil, men dock de mest destruktiva fem dagarna i mitt relativt korta liv. Eftersom vädret inte var så himla bra så hade jag alldeles för mycket tid att tänka.. Och ni som känner mig ordentligt vet att det aldrig slutar så himla bra. Spenderade två ångestfyllda nätter i duschen på rummet och all sömn kantrades av mardrömmar. Iofs så skulle nog inte alla klassa detta som mardrömmar, men det räcker att jag ser personens ansikte framför mig för att jag inte skall kunna somna om igen.. Skitjobbigt.
Annars så var det jättefint däruppe. Skärgård och grönska överallt. Vi åkte även runt till olika småstäder i omkretsen, bla till Fjällbacka (!) där alla Camilla Läckbergs böcker utspelar sig. Kändes verkligen underbart, men samtidigt konstigt, att få se alla omskrivna platser med egna ögon, man har ju en egen bild inom sig som drastiskt förändras då man ser den "riktiga" versionen. Men strunt samma, nu har jag också sett Ingrid Bergmans torg :)
Med på resan var iaf jag, mamma, pappa, mormor, morfar, morbror, soon-to-be-moster samt dennes dotter. Vi umgicks väl inte konstant, särskilt inte eftersom det var barnförbjudet på spaområdet vissa tider xD Men alla mål intogs tillsammans iaf. Vad mer? Eh, vi var inne i Lysekil och gick på Havets Hus och tittade på fiskar :) Och jag har fått skoskav på min lilltå. Och jag har köpt en bodyscrub som luktar mojito, haha. Och jag har promenerat och tränat mina stackars knän. Etc etc.. Ibland hände det alltså saker, men som sagt - jag hade på tok för mycket tid att tänka. Trodde att jag löste vissa grejer, men nu undrar jag om jag inte bara har satt mig ännu djupare ner i skiten.. Destruktiv helg, som sagt.. Jag led också av en hel del hemlängtan, det känns verkligen som om jag inte är hemma mer än om nätterna nu för tiden. Antingen jobbar jag eller så är jag ute på äventyr. Eller så tar jag mig vatten över huvudet.. Skit också. Men jag är hemma igen iaf :) Dock jobbar jag en jävla massa nu, men jag är ledig på tosdag, tisdag och nästa fredag! Varav jag helt klart röstar för att vi skall gör något på fredagen, men det kan vi ju prata om längre fram.



Fler bilder kommer senare..


Och kollektivet! Ni är skyldiga mig bensinpengar!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag är pank så det bara smäller om det! Men du får pengarna snart :*



Helsingborgsfestivalen på fredag. Du ska med!

2009-07-21 @ 23:37:25
URL: http://minmormor.blogspot.com
Postat av: Sophie

Sv: haha, det har faktiskt varit på tal om det hela tiden ;) men nu hände det! Jadå! Nästa vecka går ju bra, är fullbokad denna veckan :)

2009-07-22 @ 00:16:15
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Ola

...

2009-07-22 @ 10:29:40
Postat av: Annie

Hallå du. Jag flyttar nästa lördag... jag tycker vi ska hinna träffas innan det! Vi som skulle hålla kontakten så bra. Vi har ju inte träffats en enda gång sedan vi slutade haha

2009-07-23 @ 07:39:33
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: Fabby

Bodyscrub som luktar Moijto. Det låter som en trevlig scrub. Lukta som en drink är ju aldrig fel. På tal om drinkar, drinkkväll hos mig. Kolla in bloggen för mer information! :D

2009-07-25 @ 13:21:51
URL: http://carolineb.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0