Bloggabstinens

Kan man kalla det för det? Jaja, men det tror jag att jag har iaf. Att inte få vara nära min kära blogg och dela med mig av mitt alldagliga liv känns verkligen konstigt när man jobbar hela dagarna. Och förlåt återigen för mina dåliga uppdateringar.

Nu känner jag att det börjar dra ihop sig på riktigt. Det är den siste juli idag vilket innebär att jag endast är ledig en månad till innan allvaret sätter igång. Naturvetarkåren i Lund har möte den siste augusti och jag känner att jag bör gå dit, det låter verkligen som något för mig :) Dagen efter så är det skolstart. Som ni vet så kom jag ju inte på Tandis i Malmö, men jag hoppas fortfarande på att jag lyckas ta mig in via min reservplats (20 av 3000 är väl inte helt fel?). Annars så blir det ju Lund och fysikerprogrammet den förste september.

Jag har börjat få seperationsångest också. Inte förrän nu har det börjat sjunka in att en massa människor är på väg ut ur mitt liv. Annie flyttar till Småländska skogen imorgon och Annas flyttlass går till Göteborg om en vecka.. Vad fan? Vem stannar hos mig? Vart är alla andra på väg? Jag har verkligen inte en aning om vad som händer i Nh06n:s liv för tillfället. Kom ni in på det ni ville? Jag känner mig fullkomligt ouppdaterad..

Vad mer? Jo, jag och Lange bestämde igår att vi ska gå på sexbio xD (En niobio fast klockan sex, lät väldigt fel när man uttalade det högt). Brüno står på agendan, någon som sett den? Men iaf, var hemma hos Lange efter jobb igår. Trevlig stämning och en massa skitsnack då jag själv, Ola, Tove, Erik, Anton, Emma, Kristian och Sophie bestämde oss för att invadera stackars Langes uterum. Hög mysfaktor, har ju inte sett kollektivet sedan Varberg! Synd och skam alltså. Tyvärr så dök inte Victor upp, vet inte riktigt vad han hade för sig..

Imorse, på min enda lediga dag, så fick jag gå upp klockan 07,00 och vara hos sjukgymnasten kl 8. Segt att träna så tidigt på morgonen, men det hj'lper ju. Idag var det dags för manipulering, vilket tyvärr inte hjälpte.. Ortopeden nästa?

Kommentarer
Postat av: Anna

På väg ut ur ditt liv?! hoppas jag verkligen inte! Du är alltid välkommen hem till mig, och jag kanske kommer och hälsar på. Kan ju skubba en omtenta-vecka i mitten på hösten om inte annat! Kommer sakna att ha dig där varje dag. Vem ska jag nu lösa världens problem med?

2009-07-31 @ 14:37:21
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag ska ingenstans iaf!

2009-07-31 @ 23:15:53
URL: http://itismedicine.blogspot.com
Postat av: John

Jag stannar kvar i malmö ^^

2009-08-01 @ 17:24:21
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0