Studentfirande..

Det närmar sig nu.. Om jag inte hörde helt fel så är det bara 137 dagar kvar till det smäller! Studenten, ja. Nh06n har blvit stora och ska ta sig ut i den grymma vuxenvärlden. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon av oss är redo för detta ännu, varken vi i klassen (vår psykiska mognad matchar inte vår fysiska), våra lärare (de kommer sakna oss något förfärligt, vem ska nu liva upp skolan??) eller världen (herregud, jorden kommer gå under när vi ska ut och leva livet)..
Men innan den stora dagen så är det iaf dags för en massa planerande.. Jag sitter i studentkommittén (inte frivilligt) och är ansvarig för studentmiddag med tillhörande utgång plus studentfirandet på själva studentdagen. Just nu har jag lite problem.. Öresundsgruppern verkar ha bokat Hipp för vissa utvalda skolors räkning den dagen. Var ska vi då vara? Jag har försökt att få tag i Étages ansvarige, men inte lyckats på snart fyra veckor.. Var gömmer sig människan? Hm, men jag ska hitta den här personen, får väl leka stalker ett tag till bara. Den som väntar på nåt gott..
Men jag har iaf lyckats boka bord till studentmiddagen på Årstiderna i Kockska huset för oss i Nh06n plus lärare, sedan så har jag även fixat in oss på Buddha Lounge där vi ska avsluta kvällen. Det låter väl trevligt?
Såå.. Studentmiddag den 22a maj. Den stora dagen dock, STUDENTEN, sker den 5e juni om ni nu mot förmodan missat det.. Utspark på Söndertull kl 17... Det blir en jävligt bra dag, känner det på mig..

För vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenteeeen.. FY FAN VAD VI ÄR BRA!!!!

Kommentarer
Postat av: John

Ska nog kunna bli rätt bra :D

2009-01-20 @ 19:09:51
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: pelle

Ojdå, redan 5 juni? Vilken tidig student ni får, vad skoj! Långt "sommarlov" eller vad ni nu ska kalla det ;)

2009-01-20 @ 19:33:11
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Martina

JAAAAG LÄNGTAR!

2009-01-20 @ 21:20:11
Postat av: Fiffs

Tiden går !

Snaet är det dags.. :D

2009-01-24 @ 14:07:32
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/
Postat av: Fatma

Tur att jag har några år kvar på mig tills "den stora dagen" ;o

2009-01-24 @ 19:14:36
URL: http://fatmas.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0