Nyår :)

Måste säga att kvällen inte var så hemsk ändå. God mat och god dricka på Big Bowl, en helt godkänd spelserie, slog pappa i skidåkningen (som vanligt, haha) och fina fyrverkerier vid Värnhem. Tyvärr så var den någon dum jävel som smällde en massa precis vid entrén till bowlinghallen, så det blev lite småpanik bland oss som stod där, det flög gnistor och fyrverkeripjäser överallt. Pappa hade otur och hamnade mitt i det. Ren tur att han har rakat av sig håret, annars hade han blivit av med det så mycket gnistor och skit som kom på honom.. brände ett stort hål i hans jacka bla. Men men, dansade lite på den tillhörande nattklubben, jag och Thés släppte loss rejält, haha. Vi har inte varit ute och dansat ihop sedan Bulgarien i somras. Det enda som drog ner kvällen var väl att det att jag kände mig ensam, särskilt vid tolvslaget.. Men vad kan man göra?
Men efter det att Big Bowl stängt så bar det av till min kusin Madeleine. Hon var hemma hos sin kompis Marie så sju stycken av oss som bowlat tryckte in oss i Sillens lilla (jepp, lilla!) bil och rullade iväg. Det var lite trångt, tänker aldrig mer sitta fem pers i ett baksäte :P Men hos Marie så var det mysigt iaf. Kände mig lite underårig dock, typ genomsnittsåldern var väl 25, men jag klagar inte, de var jättetrevliga allihop :) Madde körde hem mig närmare morgonkvisten, då var klockan någonstans mellan 4-5, minns inte riktigt, bara att det var jävligt kallt ute, haha.
Sov sedan som en stock tills halv 2 nångång idag, då fick mamma för sig att väcka mig... Blä. Men jag kan inte klaga på kvällen iaf. Kom bla fram till att drinkarna är billiga på Big Bowl, och deras P2a var gudomlig! Får boka in oss där nästa gång vi ska ut, tjejer!
Vad hände annars för er på nyår? Allt lyckat?

Här är vi vid tolvslaget :) Saknar Neil dock, han gömmer sig.

Glada människor, haha

Vem vinner??

Bästaste vännerna samlade igen :)

Här är jag, haha

Kommentarer
Postat av: Laura!

Skönt att du fick en bra nyårsafton! :)

2009-01-01 @ 23:27:14
URL: http://fluffyy.blogg.se/
Postat av: John

Söt du var :)

Fin klänning.

2009-01-02 @ 14:05:47
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: AMANDAJOSEFINE

härliga bilder :D Ha en bra eftermiddag!

2009-01-02 @ 15:53:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Jessie<3

Härliga bilder!



Sv: Ja, visst är det =) Haha, inte så användbara skulle jag tro =P Synd att du missade det i år. Tror det kommer på repris nån gång eller så kan du nog titta på nätet ifall du vill. Kram!

2009-01-02 @ 21:04:18
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0