Min torsdag

Museet med Ola och bio med Langeliten på kvällen :) Ytterst trevligt och mysigt, vi har det bra ihop! Ola och jag ses ju ofta, men jag känner att det är dags för mig och Lange att spendera lite mer kvalitetstid med varandra. Eller vad tycker du, Patrik? Vi såg iaf Brüno, och jag måste säga att det var värre än Borat. Mer vulgär. Efter diverse skrattattacker och annat strunt så blev det iaf fika på Barista. Mötte där bla Musse (Nathanel) och mamma, Ruuth, Martin, Ted och John. Mysigt samkväm ute i sommarkvällen. Det var faktiskt en väldigt trevlig torsdag!

Har faktiskt en del bilder, men med tanke på att klockan är mycket och att kameran för tillfället inte är inom räckhåll så får fotondokumentationen faktiskt vänta. Kan annars underhålla er med att jag jobbat min sista dag för den här sommaren samt att jag varit på minimaskerad hemma hos Carolina på landet. Trevlig stämning och god flintastek stod på agendan och jag hade faktiskt roligt den lilla stunden jag var där. Fick skjuts både dit och hem av lille John och nu sitter jag här framför datorn och delar med mig av mitt händelselösa liv till er. Men jag antar att några finner det intressant iaf.

Vad mer? Jo, jag tror att jag har kommit till insikt. Som Amanda så fint uttryckt sig tidigare så skall man vara egoistisk i kärlek och jag kan inte annat än att hålla med henne. Eftersom vi nu delar denna smått tragiska filosofi så kom jag fram till att det är dags att börja tänka på mig själv och på vad jag behöver. Kom fram till vad folk i min närhet faktiskt vetat hela tiden, men det var skönt, iaf för min egen del, att få det konstaterat. Jag behöver helt enkelt vara själv lite. Glömma saker runt om mig och bara vara lite självcentrerad. Det var på tok för länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Kvalitétstid är min melodi ^^

2009-08-07 @ 23:09:12

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0