Inventering

Det är ett äventyr jag klarar mig utan i fortsättningen. Blev satt på flärdavdelningen och fick räkna allt från hårfärg till tandkräm och olika sorters tvål. Fick se allt på väldigt nära håll, bla sökte en halv liter lactalyl (hette den så?) upp mitt pannben och gav mig en bula.. Jävla sak. Räknade även upp exakt 1000 Rimmelprodukter samt 935 Dependnagellack. Är sjukt glad över att jag inte tappade bort mig i räkningen, hade fan inte pallat börja om..
Hade planer på att sluta klockan 12 eftersom inventeringen brukar vara klar tills dess, dock så hade ingen i personalen förräknat någonting, dvs klockan 15,15 var vi fortfarande inte klara. Dock så var jag tvungen att smita (eller ja, jag fick faktiskt chefens tillåtelse) eftersom Annapanna skulle komma hem till mig 15 minuter senare.. Snackade igenom allt som hänt på sista tiden samt hennes stundande flytt till Göteborg och allt som hör där till. Pratade även om min stundande kursstart och annat tjafs. Åt kaka också :) Sen så fick hon bege sig hemmåt, dock så bestämde vi att vi skulle ses en sista gång innan hon flyttar på riktigt.. Hm, ska dock hälsa på henne i september, och hon har även lovat att jag skall få komma på nyårsbalen i vinter ;) Trevligt värre, skall bara hitta någon av det manliga könet som vill vara min dejt också..
Men iaf, nu kallar snart dumburken och efter det ska jag sova lite till. Ska ju jobba imorgon igen och göra klart det jag inte hann idag. Hade planer på onsdagsfikan, men jag antar att det inte alltid blir som man tänkt sig. Inte Étage heller av samma anledning. Får väl bli en lugn hemmakväll med någon som har tid och lust. Någon? Alls?

Kommentarer
Postat av: John

En andra "bal" hade inte varit fel :)

2009-08-04 @ 22:09:57
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: Haha, dem frisyrerna var nog ganska populära ;) ja, det vore ju trevligt att gå ut och dansa, men jag har inga pengar för tillfället (som vanligt känns det som numera... :/), så rent ekonomiskt vet jag inte hur jag ska komma ut xD

2009-08-05 @ 12:57:35
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag måste nog hålla med John här! BAL!

2009-08-05 @ 13:03:27
URL: http://minmormor.blogspot.com

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0