Vilken helg!

Svårt att sammanfatta allt, men jag ska ta huvudpunkterna iaf :) Hässleholm och Musik Direkt stod på agendan och därför begav sig jag, Louise, Anna, Hanna, Sofie, Sophie, Tove, Ola, Victor och John till Centralen och tåget. Konserten var jättebra, verkligen min musiksmak. Det gick inte så jättebra för Lange och co. tyvärr. De tog sig inte vidare :/ Men de var ändå jätteduktiga! Mot tåget tillbaka till Malmö, tyvärr så kom bara bandet och stackars Anna med på tåget, sen så stängdes dörrarna! Jävla lokförare, kunde han inte hållt dörrarna öppna typ 10 sek till? Men nej, så resten av oss fick vänta 40 min på nästa tåg. Väl i Malmö så bar det av till Max och mat! Herregud, vad hungriga vi var! Efter det så bar det hem till mig. Inte alla då, men Tove skulle sova hos mig, och så ville Victor haka på och sen så ville Ola med bara för att Victor fick xD Lång natt, hehe, och dagen efter så blev det Sydsvenskans loppmarknad, svarrtmarknad på Västra Hindbyvägen, fika på Mobilia, middag i Trellehulla hos Tove och sen en film hos Lange i Limhamn. Det blev ju nästan Skåne runt, haha. Väl hemma sov jag som en stock. Men det var en sjukt trevlig helg! Röstar för favorit i repris :)

   

På väg till Hässlehulla, som Sophie så fint uttryckte det xD



Langes band, Abstract Art, var först ut

  

Ett band kastade bananer på publiken, jag satt lite illa till och fick nog tre på mig, varav två i huvudet xD Fick även två plektrum på mig, hehe. Efter Langes band spelade Enjoy the view, och det gjorde vi verkligen, haha! Men som Anna så fint skrek i örat på mig - "Stella, det är barnarov!". Den siste killen fotade jag bara för att han såg ut som Mr Bean med en bas xD

  

Vi roade oss kungligt även då vi inte lyssnade på musiken, haha

 

Väl på Max så var vi trötta som fan..

    

Efter en alldeles för kort natt så var det dags för loppis, efter det avnjöts årets första glass i solskenet.

 

Tillsist blev det bilfärd mot Trellehulla där vi fick se Toves hus. Har inga bilder från de sista timmarna hos Lange dock..

Kommentarer
Postat av: Sophie

Gah, niciga bilder! :D sjukt kul! <3 Ses om 5 minuter! :*

2009-04-05 @ 19:49:46
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.
Postat av: Rebecca

Kul bilder :)

2009-04-06 @ 10:47:49
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0