Uppdaterar jag så dåligt som Louise påstår?

- Förmodligen.
Men ja, vad ska jag skriva? Jag har redan berättat om Étage, jag minns inte vad jag gjorde i torsdags riktigt.. Eller jo! Jag var hos frissan och klippte mig och på kvällen så var vi ett ganska stort gäng som spelade brännboll på Sibbarp. Det var verkligen jätteroligt! Efteråt satt vi och småpratade vid en engångsgrill och smaskade i oss marshmallows. Det blev snack om en fest i Husie, men vi stannade i Limhamn och satte oss i Langes uterum (hans mamma undrar nog om vi håller på att flytta in). Under natten blev mitt rum belamrat av tre trevliga människor - Ola, Victor och Tove. Vet inte riktigt om jag fick sova ut ordentligt, Victor och Tove kan snacka på rätt ordentligt när de väl känner för det.
I fredags så drog vi till Éntre. Ola bangade ut, men vi andra tre lullade runt en stund. Jag var hemma igen kl 15,20, hade tio minuter på mig att göra mig snygg. 15,30 åkte jag och pappa till Tingvalla och nostalgikväll. Riktigt trevligt, faktiskt. Bra musik osv, synd bara att jag var den ende under 30.. Men ni vet hur det är att vara yngsta tjejen. det är alltid nån som vill snacka med en xD Körde hem (jag körde faktiskt, pappa tyckte att det var min tur...) och kom i säng vid halv tre nån gång..
Idag så är det lördag, min sista lediga dag på mitt sista påsklov. Bajs också. Ska plugga nu, sen ta en dusch i min ensamhet och efter det så blir det middag hos farmor. Ikväll så blir det fest hos Siri som Lange bjöd med mig till. Det kan inte bli annat än trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ola

Grattis till uppdateringen !!

2009-04-11 @ 13:00:18
Postat av: Patrik/Lange

Har fortfarande träningsvärk sen brännbollen (och antagligen ett antal blåmärken)

2009-04-11 @ 15:49:31
Postat av: Tove

Haha förlåt för att vi snackade så mycket... Men ingen av oss kunde sova!

2009-04-11 @ 15:58:19
URL: http://minmormor.blogspot.com

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0