Söndag

Idag så kom nv-nörden i mig fram på riktigt - jag somnade med en doktorsavhandling under armen xD sov som en prinsessa också för den delen. Herregud, haha.. skrattar åt mig själv.
Har jobbat hela helgen, men har även hunnit med ett biobesök med Tove. Såg "Män som hatar kvinnor" och jag måste säga att det var den bästa svenska film jag sett på åratal. Den var så sjukt bra att jag inte ka sluta tänka på den! Visst, den gav mig ju lite fantomsmärtor emellanåt, men det var också en del girl power, haha,
Nu sitter jag här med min doktorsavhandling, sjunger falskt till Regina Spektors "Musicbox" och tänker på det självplågeri jag ska utsätta mig för om en timme (springa inför Coopers). Hemskt. Men sen så får jag se vad kvällen bjuder på. Kanske tittar på en bra film eller börjar skriva en önskelista till födelsedagen ;)

19-årsdag: 10 dagar
Student: 47 dagar

Köp nåt fint! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Du kan ju passa på att se Sweeney Todd ;)

2009-04-19 @ 19:53:02
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0