PANIK!!!

OMG. Det är bara en vecka, EN SATANS LITEN VECKA kvar tills jag ska ha bestämt mig för vad jag ska göra med mitt liv. Jag har inte en jävla aning - jag är så himla kluven. Dels är det fysiker-programmet, dels molekylärbiologi. Bägge är i Lund dock, så jag slipper klydda med bostad etc. Jag har inte ångrat mig gällande tandläkarlinjen, det är fortfarande etta, men fan, jag måste ju ha en plan B. Hjälp?
Det som gör det så jobbigt är ju att det är två så himla olika utbildningar. Det ena (fysiken) är roligt, men kommer att bli skitsvårt. Det andra (biologin) är lätt, men Hannah har sågat biologi för min del... Det enda positiva är ju att jag iaf har behörighet till allt, och det tackar jag min lilla nv-utbildning för. Fan vad hemskt att vilja göra något men inte ha behörighet till det. Det problemet har ingen avgångselev från Einar H som tur är.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller fast vid att du ska läsa bioteknik i Lund. Om inte det, så fysik. Som du sa innan; du är för bra för att leka med gråsuggor resten av livet. Skit i om det är lätt eller svårt, det ska ju vara roligt också! (Vi kan ju alltid ha fysik-ångest tillsammans; de flesta kurserna är ju lika på fysik och teknisk fysik, iaf i början)

2009-04-08 @ 19:07:31
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Fabby

Usch, det låter inte roligt det du. Du har ett svårt val framför dig, vilket du än väljer så kommer du att lyckas utmärkt!

Tack så mycket, börjar bli lite bättre ^^

2009-04-08 @ 23:13:16
URL: http://carolineb.blogg.se/
Postat av: Sophie

Sv: asså, brännbollen blir nog ej av imorgon, men jag sa det att man kan ha det lite längre fram, typ mitten av maj? en skön kväll sådär, samlar ett stort gäng, vi spelar brännboll och grillar :D Puss puss!

Javisst är den divine? Vill se dina klänningar sen! :*

2009-04-09 @ 00:33:00
URL: http://sherbetsfiffi.blogg.se/
Postat av: pelle

Utan någon som helst skam i kroppen så bestämmer jag att du ska välja fysikerprogrammet!

2009-04-11 @ 18:40:45
URL: http://pellespersonliga.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0