Min framtid är nu utstakad

1. Tandläkarlinjen, Malmö Högskola
2. Kandidatprogram, Fysik, Lunds Universitet
3. Kandidatprogram, Molekylärbiologi, Lunds Universitet

Håll tummarna för att det går som jag vill nu!!

Vet att jag har varit lite dålig på att uppdatera på sista tiden, men jag har fan inte varit hemma alls nästan under hela lovet xD Har ju i princip varit Skåne-runt och en massa annat. Men iaf, nostalgikväll i Tingvalla, shopping, fest hos Siri, jobb, lite mer jobb samt invigning av nya Stadion i måndags. 3-0 mot Örgryte, bra att vi vann premiärmatchen iaf :) Myspys hos Ola med Victor och Tove efteråt. Skolstart idag, segt som fan (måste börja vända tillbaka dygnet nu, hehe), slutade tidigare dock vilket resulterade i lite kringlullande med Tove och John. Till UM efteråt och nu är jag hemma. Ska sätta tänderna i projekarbetet samt NP i Sv B som ska vara klart imorgon. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: John

Håller tummarna för dig!! :D

2009-04-14 @ 19:53:19
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Victoria

du Stella, vet du vad jag kom på?:) om du går på malmö högskola så kan vi träffas ofta eftersom jag ska gå på procivitas:D

2009-04-17 @ 21:01:47
URL: http://victoria-j.devote.se

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0