Idag så är det onsdag...

... och jag har varit på Éntre med Tove. Köpte två (!) klänningar, en vit och en rosa. Funderar på att ha den rosa på lärarmiddagen den 22e maj, men det är bara om jag behåller den. Jag funderar nämligen på om den inte är liiite för sockersöt för min smak. Den vite är en dröm, däremot. Kanske t.o.m har den på studenten.
Var också på Apoteket (min absoluta favvo-affär) och fyllde på mina sinande lager. Tove hade väldigt roligt åt deras inredning av någon anledning, och nu ska vi tydligen handla all vår medicin på Éntres Apotek xD
Just nu sitter jag bara och tråkar, har sovit nån timme så att jag ska kunna hålla mig vaken ikväll - jag och Louise har nämligen fått fribiljetter till Ètage. Fick dem hemskickade i brevlådan förra veckan, det konstiga är ju att ingen annan verkar ha fått.. Hm, får väl se vilka som dyker upp ikväll :)



Bara för att jag haft den på huvudet hela dagen..

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0