En bal på slott Étage? Nejfan xD

Hehe, måste säga att det var en speciell blandning av folk igår.. Jag och Lousie satt faktiskt mest och skrattade åt allihopa! Men annars bra musik, folk i lagom ålder och gott sällskap. Fick skratta av mig ordentligt när jag blev uppraggad i baren av en kille på typ 26. Han hade världens roligaste dialekt, jag kan inte beskriva var den kom ifrån. Efter att ha dragit till med den lilla vita lögnen "jag kan inte mitt eget mobilnummer" så smet jag ifrån honom. Hehe, han såg lite frågande ut, men för helvete, om jag skulle ragga på någon så hade inte en av mina första frågor varit "har du husdjur?". Wtf? xD Haha. Fick också Louise att skratta en hel del då jag härmade hans dialekt resten av kvällen.
Körde Louise hem lite innan 03, sen så var de hem till min kalla säng. Sov som en stock.

Idag så blir det ännu en händelserik dag :) Ska snart göra mig snygg och gå upp i stan, ska lämna tillbaka den rosa klänningen, kom fram till att det inte var riktigt jag ändå. Sen så ska jag till frissan och efter det så blir det en runda till UM. Ikväll så ska vi spela kubb på Sibbarp. Det är fritt att dyka upp, vi ses i Limhamns centrum vid sex. Kan väl bli kul?

Kommentarer
Postat av: louise

Stellisa uppdatera dåligt (K)

2009-04-10 @ 22:40:14
URL: http://behindmyblueeyes.blogg.se/
Postat av: Ola

jag håller med!

2009-04-11 @ 12:38:27

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0