Det går inte att blogga när man har fullt upp xD

Men jag ska ge en liten uppdatering: I helgen har det hänt en hel del (precis som alla andra helger på sista tiden, haha). I fredags så var jag mest med Ola faktiskt. Skulle egentligen till Éntre med Tove, Victor och Sophie, men jag hann inte, hade för mycket att göra i skolväg. På kvällen så hände en stor sak dock - jag och päronen såg Lepa Brena på Amiralen. Malmös spagge-elit var samlad och fy fan, vilket tryck där var! Musiken var underbar (vad annars, liksom?) och stämningen var på topp. Lepa är en legend nere på Balkan och att hon lagt en spelning just i Malmö var ju ren tur. Ångrar inte alls att jag gick dit, dock så gick vi i pausen. Mamma och pappa ville hem och jag skulle dra vidare till nåt ställe på Tessins väg, dock så pallade jag inte så jag stannade hemma och åt nattamat :P

I lördags var det återigen fullt rus hela dagen. Var på B&W med mamma och pappa och köte en lampa till vardagsrummet. Lunch och sedan hem för att springa en runda. Fy fan, vad jobbigt det var! Jag skojar inte när jag säger att jag hade motvind precis hela vägen runt. Efter en lång dusch bar det av till lille Per som fyllde 35. Förväntade mig en gudamåltid men fick smörgåstårta (som jag inte äter över huvud taget) så det blev en snabbis hem om för att äta innan jag åkte till Trelleborg med Ola. Där blev det film, kortspel och skitsnack med Tove och "pojkarna i våra liv" :) Var även barnvakt till Toves skrikmonster till lillebror.. Men vi överlevde allihopa, hehe. Igår blev det roadtrip till Bulltofta. Vi promenerade en runda där och sen så fikade vi på IKEA, vilket var jättegott och billigt :) Ola bjöd dock, så det hade inte svidit i min plånbok ändå, hehe. Hem till Ola efteråt där vi grillade korv och latade oss i solskenet. Efter att Tove stuckit till jobb och Lange och Victor åkt hem så somnade jag hemma hos Ola xD Sömnbristen natten innan tog ut sin rätt med full kraft. Blev väckt efter ca en timme av hans föräldrar dock, då var det dags att äta våfflor. Hem till mig sen, fortsatte med den satanistiska doktorsavhandlingen samt den matte jag hade kvar. Kom i säng vid halv 11.

I morse så vaknade jag kl 4 och den enda tanken som slog mig var - nej, fan, inte igen! För jag har, återigen, fått urinvägsinfektion. Kunde inte somna om utan låg mest och hade ont. Kl 8 låg jag på telefonen för att få bästa tiden på vårdcentralen (jag behöver en stor dos smärtstillande.. och kanska lite antibiotika, hehe), men jag kom fan inte fram. Så jag masade mig ner i garaget och körde iväg. Vet att det är en sjukt onödig sträcka, men fan, jag kan knappt sitta upp rakt, än mindre promenera de 10 minutrarna ner till Ica. Fick en tid till kl 15, så nu ska jag mest tycka synd om mig själv några timmar. Tänkte gå till skolan imorse, men kom fram till att jag faktiskt inte behöver pressa mig själv till den yttersta gränsen kostant - det är fan dags att kurera mig själv lite! Får se vad som händer ikväll sen, mår jag bättre så ska jag plugga sh-tenta och på mitt historieprov. Iofs så behöver jag plugga lite mer på projektet också, vi har vårt sista möte med Engels imorgon i Lund. Roadtrip igen, hehe.

Vad mer? Inget egentligen förutom att jag tappat räkningen på hur många dagar det är kvar till studenten..



Snart kommer sommaren på riktigt..

Kommentarer
Postat av: Ola

Trevligt, jag måste medje att jag sov skönt jag också, var skit trött jag med :p krya på dig!!

2009-04-27 @ 12:08:24
Postat av: John

Härlig bild du tagit Stella :)

2009-04-27 @ 15:57:39
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare! Smart av dig att stanna hemma idag, men imorrn gäller det! Då får du vara frisk!

2009-04-27 @ 19:04:25
URL: http://snotra.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0