45 !!

Och nedräkningen fortsätter..

Men iaf, jag kan fortfarande inte släppa hela den här ytterst jobbiga situationen. Fick svaret att jag borde prata med alla inblandade, men hur fan startar man en sådan konversation? Jag har verkligen inte en aning.

Men ikväll så ska jag roa mig iaf och försöka tänka på annat. Skall besöka gullefjun (Victor) i Lomma tillsammans med mina två lyckopiller (Ola och Tove). Det går rykten om en middag samt övernattning (en skolkväll, jippie!), så det blir säkert jättemysigt :) Får se hur pigga vi är imorgon bara.. Då är det nämligen dags för Coopers test.. Bajs också, jag lade ju av med träningen när det väl var dags att börja förbereda sig. Har paniktränat några gånger nu den senaste veckan bara för att försöka hinna komma i någonlunda form, men det har inte gått så bra, hehe.

  



På tal om ingenting - Ola har fixat Spotify till mig! Jag tackar och bugar. Men det jag skulle berätta var att jag inte förstod att hans och mitt var sammankopplat förrän jag fick ett sms av honom med texten "Jaså, dög inte min musik för dig?" (typ). Jag hade ju raderat allt han sparat, haha xD Nu får han helt enkelt gilla läget.


Kommentarer
Postat av: John

Vad är det för jobbig situation?

2009-04-21 @ 19:01:05
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, det låter riktigt smarrigt! :)

2009-04-21 @ 20:26:56
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Säg inte det så att han hör det...



Hoppas ni har kul i Lomma

2009-04-21 @ 22:03:13
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Julia

Morotsman!

2009-04-23 @ 20:44:31

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0