44, tadaa!

Idag så är det onsdag, och efter en natt med på tok för lite sömn så var det dags för Coopers. Det gick väl hyfsat, förbättrade min tid med ca 2,30 min. Innan det träffade jag Lange och snackade skit en stund, vi träffas ju alldeles för sällan, han och jag xD Men som tur är så ses vi ju igen på lördag, inte sant? ;)

Annars? Hm, inget särskilt. Fick en inbjudan av Ola dock till den 19e maj som jag inte tackar nej till, samt att jag fått min kallelse till den lokala antagningen på MAH :) Ska dit den 7e maj för att göra en massa praktiska tester ect. Hoppas att det går vägen nu bara, för detta är min sista väg in på tandis.

Och jag har lånat en reseguide av Victor till Prag! Där står en massa topp-10-saker som man bör göra och se i den tjeckiska huvudstaden. Det blir en underbar resa, särskilt med tanke på att Calle räknat ut att man får 12 stora starköl för en svensk hundring på krogen.. intressant xD

Hm, nu var det nog inte så mycket mer förutom att jag fyller år om en vecka. Köp nåt fint!

Kommentarer
Postat av: Patrik/Lange

Ses vi på fredag? På lördag ses vi iallafall :)

2009-04-22 @ 17:07:19
Postat av: Anna

Vad önskar du dig då?

2009-04-22 @ 17:14:35
URL: http://snotra.blogg.se/
Postat av: Ola

JAG önskar mig en kram :)



Men jag hade också coopers idag .. Sprag 3.7KM på 11.30minuter. Kunde ha sprunigt lite till men men.



Vad önskar du dig Stellus?

2009-04-23 @ 11:45:03

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0