43, och spänningen stiger.

Dunja var i Slottsparken idag och lekte med pinnar. Tror att Manne var väldigt lycklig över att återigen få vara en liten pojke xD Men filminspelningen till vårt steg 7 gick iaf väldigt bra, nu ska vi bara se vad slutresultatet blir.

Efter skolan blev det en kort runda in på Zara. Var ute efter ett par ballerinaskor i guld som jag haft ögonen på ett tag, men självklart så var de slut i min storlek. Provade en del klänningar också, bla en alldeles underbar barbie-rosa kreation, men den satt inte bra, small var för liten och medium för stor.. Fel modell, helt enkel.

Nu sitter jag framför datorn och ska göra lite matte. Efter det blir det projektgrejs med den älskade doktorsavhandligen. Har också börjat fundera lite på allt som händer nästa vecka. För det första så går jag bara i skolan en och en halv dag! Går bara på måndagen och halva torsdagen. Det blir en bra vecka, helt enkelt, för vi ska ju inte missa allt fördelsedagsfirande och annat mys :) Och ja, Ola, vi ska börja planera ordentligt och inhandla alla nödvändigheter.
Och på lördag så fyller även min lille morbror år! Han blir 35 nämligen, så det blir middag ute i Annestad hos honom och fästmön. Efter det så bär det dock av mot Trellehulla, FF hos Tove ju, så vi kan inte låta henne vara helt ensam..

Nu så kallar mamma, hon har bakat (jag hinner ju inte). Ska vad det blir.. Slår vad om att det är rosa.


Kommentarer
Postat av: John

Hej hej Stella ^^



Vad är det för film ni gör? :)

2009-04-24 @ 00:45:39
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Ola

Du uppdaterar dåligt haha ! :p

2009-04-25 @ 19:47:15

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0