36 - Valborg idag :)

Släktkalaset förflöt rätt okej igår, inga speciella händelser förutom den lilla incidenten när mamma försökte köra ner ljuset i tårtan upp-och-ner. Hon märkte det inte heller och hon förstod absolut inte varför jag stod brevid och skrattade mig gråtfärdig. Men kvällen var okej, alltså.

Idag så var det skola "på rikitgt" för mig för första gången den här veckan. Lagom ansträngande med tanke på att vi bara hade PBL hela fm och sen så slutade vi. Efter en mysig lunch med Julia i solskenet vid kanalen så bar det av att leta upp en frisör. Stängt. Fan. Istället tänkte jag boka en tid till ansiktsbehandling. Fick en i slutet av juni. Fan igen. Hade ju hoppats på att få en tid innan studenten. Men strunt samma, det viktigaste är ju faktiskt håret, så jag får väl boka en tid nästa vecka istället.

Ikväll så är det Valborg och om en stund bär det av till Ola för knytkalas med mysgänget :D Vi ska grilla och snacka skit några timmar innan det bär av mot Pildammarna och majbålet. Ska bli mysigt faktiskt. Nu ska jag ju bara hitta något att ha på mig också.. Lägger upp lite bilder imorgon :)

Kommentarer

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0