Söndag

Fem dagar efter provet om njurar med omfång så går Stella och bli sjuk. Med en urinvägsinfektion. Så underbart jävla typiskt. Det är inget jag rekommenderar alls. Det känns typ som om någon som hatar dig försöker klämma ihjäl din stackars urinblåsa - vilket leder till att man är konstant kissnödig och att man har sjukt ont hela tiden. Hade faktiskt så ont att jag hade en gråtattack på jobb, en så stor en att mamma ringde pappa så att han fick köra mig till akuten. Tre timmar och 10 toalettbesök senare fick jag mina små gula piller. Nu ska ska skiten bara börja verka också..

Kommentarer
Postat av: John

Krya på dig söt. :-*

2008-10-26 @ 21:05:47
Postat av: Sophie

Usch, jag hade det tidigare i år..usch, det är inte alls kul. Ät de gula pillerna! Krya på dig!

2008-10-27 @ 09:04:10

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0