Ledig!

Hör och häpna! Idag är jag ledig! Vi är aldrig, jag menar verkligen ALDRIG, lediga från skolan bara sådär. Hur har jag njutit av denna underbara dag då? Jo, jag har pluggat biologi. Kul, kunde jag inte kommit på något bättre? Jag har pratat med Sophie iofs som verklar ha lite panik inför vad hon ska ha på sig på Hallerdallers lilla kalas på lördag. Jag hittade min outfit igår. Smaragdgröna chinos, vad sägs om det? Haha.
Jag tog mig iofs till mobilia också idag. Där skulle jag möta Ola för lunch, men hade hade tydligen blivit sjuk, så det fick bli att jag ringde min lille pojke istället. Världens mest kräsna pojkvän, har ni hört talas om honom? Jag har! Han kan bära upp så mycket olika kläder, men utnyttjar han det? NEJ!!

Mitt lilla pucko.. Han är rätt gullig ändå, haha.Vad gör jag nu då? Har precis skrivit klart några mejl och ätit middag i min ensamhet. Känner jag John rätt så dyker han snart upp här så att vi kan mysa tillsammans ikväll.
Tänker också på min nya bekantskap som är i Uppsala. Ta det lugnt med tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Snuttefilten

"Världens mest kräsna pojkvän, har ni hört talas om honom? Jag har! Han kan bära upp så mycket olika kläder, men utnyttjar han det? NEJ!!"



Vad menar du med det? O_o

:-*

2008-10-20 @ 10:09:33
Postat av: Snuttefilten

Jag har nu köpt lite nya kläder, och fint blev det också! Eller hur ;D

Tack Stella :-*

2008-10-24 @ 08:44:29

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0