Första riktiga dagen på lovet

Idag är det måndag men det känns som söndag. Eller kanske lördag. Kan iaf glatt meddela att jag mår bättre nu. Överkunsumtion av ipren och mina gula piller verkar ha hjälpt, haha.
Inledde min första lediga dag med att inte ställa väckarklockan utan lät mig vakna av mig själv. Sen så bar det av till Mobilia för att handla ingredienser till en morotskaka som jag behöver tills imorgon. Har lovat att bjuda på kaka på pluggdejten nämligen. Ställde nyss in kakan i kylen så den hinner bli bra tills imorgon. Nu ska jag bara hoppas på att alla hittar hem till mig också..

Denna underbara sak har jag tagit mig tid till att baka igen.. Har man tagit en bit så är man såld! Dessutom, det är ju en morotskaka så man kan ju intala sig att den är nyttig :D

Sitter här och har tråkigt för tillfället. John gick nyss för att ge mig tid till att plugga på fysiken, tyvärr så är jag inte jättetaggad på att börja så därför skjuter jag upp det lite till. Men bara lite, lovar! Sen så ska jag laga mat och ikväll så ska jag hjälpa Ola plugga körteori. Vet faktiskt inte riktigt varför han behöver hjälp, jag menar, hur svårt är det att öppna boken och läsa..? Killar, antar jag..

Kommentarer
Postat av: tompa

Jag vet inte alls hur hans böcker är. Aldrig läst nån tyvärr. Jag har bara sett filmer han skrivit.

2008-10-27 @ 16:09:40
URL: http://raggedglory.blogg.se/
Postat av: John

Nej men söt vad är det du säger? O.o

:-*

2008-10-27 @ 16:12:16
Postat av: Dress Like a Princess

Åh vad kul att du är med och tävlar! :)

2008-10-27 @ 18:19:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0