Bajs också.. Men det blev bättre

Biologin gick inte så bra som jag hoppats.. Sista frågan blev precis lika hemsk som förutspått och jag låste verkligen hjärnan på en och samma sak . Hoppas inte att hela betyget står och faller med det här provet.. Haha, men iaf, ca 30 min in på provtiden, tror ni itne att brandlarmet går? Jodå :D Förmodar att det här hjälpte många i Nh06n till ett högre betyg..
Efter det att plågan var över så blev det fysik.. Var ytterst produktiv, måste jag erkänna! Fast vi kom fram till att det fortfarande var svårt, så nu är det bestämt - pluggdejt hemma hos mig tisdagen den 28/10. Jag bjuder på kaka :)
När detta var slut så var det dags att gå hem, men tji fick jag. I trapphuset kom John. Han vet nog hur man ska uppmuntra mig - "Kom Stella, vi går och shoppar!" Hög mysfaktor på resten av eftermiddagen. Och ännu mer chockerande - John handlade faktiskt något! Får ta ett foto när han är munderad i alla sina inköp. Det dröjer nog innan vi kommer ut och handlar igen, dock. Nu har han väl handlat för ett helt år framöver^^
Vad handlade jag då? Hmm, hittade in på Twilfit och unnade mig ett underklädes-set från Tiger of Sweden. Hade inte betalat fullpris, men köpte man BH:n så ingick trosorna. Kände att jag gjorde ett klipp där, haha.

Visst är det så himla sött! Kunde verkligen inte låta bli det.   Nu är frågan - snyggast på mig eller slängt över en möbel..? Hmm.. Här är han då.. Han tyckte tydligen att han behövde en ny stil, eller vad han nu sa. Minns inte, men jag gillade iaf det han köpte :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina:O

Vad kostade bh:n?

2008-10-21 @ 16:32:15
Postat av: Stella

Ehh, det var ett sånt riktigt skampris egentligen. 399:- för bh:n, men sen så ingick trosorna, som sagt. Erbjudandet gäller bara tills på söndag, gumman. <3

2008-10-21 @ 16:40:06
URL: http://stellapolaris.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0