Välkommen till Malmö, men akta fårskallarna!

Lång dag, seg så satan, men jag överlevde. Blev klar med fysikinlämningen efter 90 minuters genomgång av kvant- och kärnfysik och följande 90 minuters kemilektion. Där labbade vi iofs så det gick rätt snabbt. Föreläsning på Malmö högskola följde. Efter det var det middag med Annie och sedan yoga med henne, cowboyen och John. Skönt när det sträcker så mycket i kroppen :) Nu är det Hosewives och slapp i soffan. Ska se om jag kan lugna mina nerver lite.

Mina kära labbkamrater.. Haha, har aldrig tråkigt med dem!  Här är då resultatet av vårt experiment.. Sjukt hut fort det gick när väl katalysatorn tillsattes. Den här saken/utställningen/idén stod på Stortorget idag.. Förstod inte riktigt varför det var FÅR på skylten, men men..

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: tack! ja det ska bli spännande och se, men jag är övertygad om att han klarar det bättre!

2008-11-06 @ 15:01:41
URL: http://enmammut.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0