Söndag

Segt. Det är nog det ord som beskriver mitt liv bäst just nu. Har pluggat fysik hela dagen i oväsendet från renoveringer, matlagningen och pappas fåfänga försök till att få datorn till att fungera som han vill. Jobbigt!
Men annars så har det varit en bra helg. Har träffat Emma, vilket faktiskt inte händer varenda dag :) Skulle egentligen med henne och två andra till Ullared idag, men jag kände att jag hade för mycket att göra.. Synd, hade nog kunnat köpa majoriteten av julklapparna där ju.
Igår så stod jag på Gymnasiemänssan på Europaporten igen. Har gjort det nu de senaste tre åren, måste ju göra reklam för skolan! Märkte dock att jag hade lite problem emellanåt.. Glömde ju vad skolan hette, haha. Inte bra! Men det rullade på bra.. Ola hade lovat att titta in, men hans lilla kusin tog väl upp all hans tid eller nåt.. haha. Annars så har jag faktiskt unnat mig en sovmorgon! Den var planerad till den 29e november egentligen medtanke på hur mitt schema ser ut, men eftersom det inte blev nåt Ullarad så.. Blev två sena nätter också den här helgen. Kanske inte min ursprungliga plan, men om mamma vill ha hem mig mitt i natten så stannar man ju uppe längre.. men men.
Ska träffa John idag. Får väl se hur det går. Antar att det mesta är lugnt just nu, men om det håller i sig beror helt på honom faktiskt. Jag kan inte göra mer än det jag har gjort nu. Men vi får se som sagt.
Kanske ska säga det till alla när jag ändå är igång - förlåt om jag är lite associal, det blir så ibland.

Och just det! Twilight-premiären - 4 dagar kvar.. Vet att Louise (Louise-som-alltid-klagar-på-killbrist-men-som-nu-har-fler-pojkar-än-hon-kan-hålla-reda-på, haha) längtar. Hon har iaf tjatat i veckor..

Kommentarer
Postat av: Louise

Louise-som-alltid-klagar-på-killbrist-men-som-nu-har-fler-pojkar-än-hon-kan-hålla-reda-på

xD

Stellis längtar väll oxå? ;)

2008-11-16 @ 17:46:20
Postat av: Louise

Louise-som-alltid-klagar-på-killbrist-men-som-nu-har-fler-pojkar-än-hon-kan-hålla-reda-på

xD Såå sant!

Tjata o tjata, ja skulle kalla det påminna ^^ Stellis längtar väll oxå lite iaf?

2008-11-16 @ 17:49:40
Postat av: John

Vi är två om det söt. Det är ingen enpersonsgrej ^^)

2008-11-16 @ 17:59:48

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0