En sån som håller en vaken om nätterna..

Pratar inte om tankar, pojkar eller leksaker av plast ;) Böcker, mina vänner! Louise har försört min nattsömn och mitt pluggande de senaste veckorna.. Twilight, New Moon och nu Eclipse etsar sig fast på näthinnan och hjärnan kan inte koncentrera sig på annat sedan hon lånade ut dem till mig.. Är alltså inne på tredje boken nu, väntar spänt på den fjärde :)
Dock så slog det mig nyligen att jag kommer att drabbas av akut panikångest när väl fyran tar slut. Vad ska jag då göra med mitt liv?? Har blivit så van vid karaktärerna och deras historier att jag nästan tycker att de lever ett mer spännande liv än vad jag själv gör. Tragiskt men sant!
Men jag ser ett ljus! Twilight har premiär nästa vecka! jag ska såå gå dit! Joina?

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=44287812

Kommentarer
Postat av: John

Hoppas du inte bytade ut mig för boken ikväll... :(



Puss :-*

2008-11-11 @ 18:20:35
Postat av: sara

jag har några kompisar som är helt galna i twilight böckerna! dom ska gå och se filmen nästa vecka ;)

2008-11-11 @ 19:02:31
URL: http://gguldlock.blogg.se/
Postat av: Louise

Allt e mitt fel ^^

Fast i detta fallet så gör de inget.

Snart e möghöget klart (om en vecka typ) o då kan du läsa i lugn o ro. Håll ut gumman!!

Puss på dej

2008-11-11 @ 19:34:43
Postat av: Petra

Jag älskar oxå böcker. har tagit en paus från allt läsande ett tag men nu är jag fast igen :P Jag är en liten bok nörd! hehe.

Du har inga bra tips? :D Vad gillar du för typ av böcker?

2008-11-11 @ 20:03:47
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: John

Får man joina dig på bio söt? Länge sedan vi sågs nu.. :-*

2008-11-12 @ 08:07:09
Postat av: John

Kul att du skriver "joina" som allmän fråga och sedan säger att jag skulle ha ringt dig en timme tidigare.. och sedan genom msn säger att jag inte kunnat ändå.. för det var ju tjejkväll.. Håll dig till en orsak är du snäll..



Älskar dig Stella..

Men du säger inget till mig.. Du hör knappt av dig längre.. Och om du skyller på att du inte kan för att jag alltid gör det.. Hör av dig när du känner att du börjat sakna mig. Jag vill så väl men det blir så fel. :-*



Förlåt för allt! <3

2008-11-12 @ 17:50:15
Postat av: Stella

jag känner irritationen flöda.. men orkar ärligt talat inte bry mig.. elakt? visst, orkar inte bry mig det heller.. har för mycket annat att tänka på, det borde du veta.

2008-11-12 @ 19:31:37
URL: http://stellapolaris.blogg.

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0