Blöt som en hund

Jag gillar inte regn. Gillar egentligen inte nederbörd överhuvudtaget. Men men. Sitter här i skolan nu, leggingsen så blöta att de sitter som ett korvskinn, håret en enda blöt tuss och mina ullstrumpor är som lambi in a storm..
Inget att göra åt. Kemi väntar och efter det fysik. Ikväll är det också öppet hus på skolan så jag måste ju göra min plikt genom att vara här och försöka locka hit lite -93or :) Efter det följer fika och sedan Twilight! Oooh, detta blir en bra dag! (Eller hmm, den är ju ganska kass hittills eftersom jag är så jävla blöt, men det löser sig, haha, bara lite vatten ju..)

Kommentarer
Postat av: John

Stackare! :D

Länka nu till mig vet ja :P

Lite vatten är inte så farligt söt :) visst hårfrisyrer kanske inte överlever.. ^^)

Glöm inte skriva lite i min blogg också XD

2008-11-20 @ 16:49:24
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

Vill du ha bra tips om hud & hår ?

Kolla då mitt senaste inlägg :)





Take Care / N

2008-11-20 @ 22:04:16
URL: http://taschaa.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0