Årets julshopping :)

Måste ju följa vissa traditioner - där ingår en shoppingrunda med mormor :) Vart år pallrar vi oss ut i kylan för att köpa julklappar, och i år var inget undantag förutom på en punkt - det var inte kallt! Mysko..
Fick iaf en del handlat, inte allt dock för plånboken strejkade, haha. Men jag ska försöka ta resten den 13e, då är jag ledig igen. Eller typ, har väl en fet kemilabb eller nåt som kan hålla mig vaken om nätterna..
Vad har jag annars gjort i helgen? Hm, jag har träffat mina pojkar lite, spenderat några timmar var med dem. De är bra på att få mig att skratta, på att få mig att glömma min tragiska verklighet lite. Jag får helt enkelt glömma skola och jobb lite och det är så himla skönt. Ola var förkyld dock, så jag aktade mig lite, haha. Tror att han blev stött ;) John däremot fick jag komma nära.. Mysigt.
Nu så väntar mina kemianteckningar. Jag vet att det är söndag (dvs helg) och att det är kväll (dvs att jag borde sova) men jaa, Jenny fick ju fnatt och bestämde sig för att stackars Nh06n ska genomlida ett muntligt förhör i kemi B på tisdag. En viss fröken Sabo har inte pallat börja ännu.. Känner att det är dags nu dock.

Kommentarer
Postat av: John

Jag röstar för fler nära, mysiga tillfällen <3

2008-11-30 @ 22:17:16
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0