Aldrig mera fjortisfilm!

Var på smygpremiären av Twilight igår ju.. Underbar film! Dock så förstördes allt av att det var en massa skrikande tjejer i lokalen. Det var 15års-gräns på filmen, detta trodde jag skulle eliminera den värsta skaran, men tji fick jag. Jag har aldrig, ALRDIG, varit med om något i den här stilen! Så fort en av de större karaktärerna visade sitt nylle på duken så skrek alla. Cresendo, mina vänner.. Trodde att mina trumhinnor skulle blåsa bort. En av tjejerna bakom mig höll nästan på att få en orgasm så fort Edward (snygg, klart, men inte såå snygg) var i bild. För fan, väx upp!
Ska fan ringa till SF och klaga så att de sätter 18årsgräns på filmen. I annat fall så kan de sätta galna fjortisar i en sal och lite lugnare människor i en annan.
Tyvärr så förstörde ju stämningen filmen för mig. Jag är inte intresserad av vad alla andra tycker, jag vill sitta och se flmen själv i lugn och ro. Men alla är vi olika, antar jag. Men jag kan ju ändå inte tycka att filmen var kass. Visst, den var ju långt ifrån lika bra som boken, den var ju en sån som höll en vaken om nätterna.. Likaså dess uppföjlare. Men den var änså helt okej. Kan inte mäta sig med böckerna som sagt, men detta kändes ändå som en film som man bör ha sett, särskilt om man läst böckerna.
Men till alla er andra - se filmen först och läs böckerna sen. Då blir inget förstört. Fast böckerna är ju ändå bäst, haha.

"Only a vampire can love you forever - but can a warewolf love you more?"

Förresten så är inte jag den enda som tänker så här.. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2089595.svd#tw_link_widget

Kommentarer
Postat av: John

Sv:

Jo vi har diskuterat färdigt söt, så bli inte så nu igen. Jag bara säger att jag saknar det och längtar. Är det fel?

Sen kommenterade jag slutet på avsnittet på Grey's, hade inte med oss att göra, jag tyckte bara det var sorgligt.



Puss <3

2008-11-21 @ 15:41:19
URL: http://johnboy.blogg.se/
Postat av: Louise

Only a vampire can love you forever - but can a warewolf love you more?



Stolt

^^

2008-11-21 @ 20:11:18
Postat av: Sophie

Fint citat på slutet.

2008-11-22 @ 20:40:34
Postat av: Nils Petter

2089595.svd" rel="nofollow">http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel2089595.svd



jag tycker som du!

Postat av: Kakan

Okej... har hört mkt om böckerna. ska absolut ta och läsa allihopa, men det blir på svenska :P

2008-11-25 @ 16:53:27
URL: http://ryggbiff.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0