Sillen turned 52 :)

Och detta skulle firas med  släktkalas. Pallar inte skriva allt, men höjdpunkterna var väl:
Sonya - "En dildo, det är väl ett sånt där dataspel??"
Valeria - "En dingo? Aldrig hört!"
Hajen - "Pratar dem om en dindo?"
Sonya igen - "Jag har alltid trott att det var en såndär seriefigur"
Sillen till Valeria - "Morsan, en dildo är en såndär låtsassnopp"
Valeria - "Vad sa du, jag hör inte"
Sillen - "Vad fan, kom så ska jag rita en"

Släktkalas, yes indeed.
Det var även god mat, mys med katten, ännu godare tårta, lite för mycket vin för vissa och sedan en och annan brottningsmatch mellan Lilleman och Danilo. En lyckad kväll alltså :)

  Sillens lille systerson.. Dem är rätt lika, fast just nu ser Musse lite dragen ut.. Myspys på Sillens femmtiotvåårsdag
Vad kan jag säga? Det är inte ett riktigt släktkalas om inte minst två är med i en fajt :P Danilo, Danilo.. Haha. Haha, släktdragen är ju slående..

Jag tänker alltid på "Mitt stora feta grekiska (serbiska??) bröllop" när det kommer till min släkt.
Undrar varför, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha så rolig diskussion om en dildo xD

2008-12-28 @ 19:09:16
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0