Nyårsafton, myggallergi och ensam vid tolvslaget..

Jag har dragit den enkla slutsatsen att jag är allergisk mot myggor. Nämnde ju att jag fått ett myggbett på låret för någon dag sedan, det sjuka är ju att hela låret har svullnat upp! Det kliar som fan och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Igår syntes det igenom mina leggings, haha, hade en stor fet bula ca 12cm i diameter mitt på låret ju... Vad ska jag göra åt detta? Ser ju konstigt ut..

Hm, men till något annat. Idag är det nyårsafton, hör och häpna! :) Ska spendera kvällen med släkt och vänner på Big Bowl, dock så tar det slut strax innan 12-slaget och då hade ju jag tänkt dra vidare. Fast det verkar inte bli som jag ville.. Hade först tänkt möta upp John och Sophie, men de ska tydligen lämna stan för ikväll. Ola hade jag också gärna träffat, men eftersom jag inte kunde ge ett exakt besked till honom så ska han också iväg.. Bägge mina pojkar lämnar mig alltså. Men av dem som ska med och bowla så finns det ju en del i min ålder och strax över, får helt enkelt hoppas på att de vill dra vidare, jag vägrar nämligen att komma hem och lägga mig kl 12 ett nyår. Nej!
Men då är ju frågan - vart ska man gå? Hm, många ställen har ju 20 i dörren, men det bör väl gå ändå.. Förra året spenderade jag på Slagt och då hade jag ju inte ens fyllt 18. Får se om jag har samma tur i år :) Annars så vet jag att Deep på Amiralsgatan har 18 i dörren. Kanske får dra dit? Får väl se, helt enkelt.

Nyårslöften då.. Jag brukar inte skriva sådant faktiskt. Någon gång har jag sagt att jag ska bli en trevligare människa, men folk har sagt till mig att jag lika gärna kan ge upp det för jag kan tydligen inte ändra på mig xD haha. Så därför blir mitt "nyårsförslag" - ha kul i år. Det låter som en bra plan för det ska ju hända så mycket nu 2009 :) Student, resor, ny skola, nya människor och upplevelser. Känner att jag har ett bra år framför mig.

Men iaf - Gott Nytt År till er alla. Ha det så trevligt ikväll så ses och hörs vi nästa år :D

Fint, inte sant? Tänkte se raketerna vid Värnhemstorget ikväll. Var ska ni?

Kommentarer
Postat av: John

Gott Nytt År :D



Nyårskyssen :*

2008-12-31 @ 11:47:40
URL: http://johnboy.blogg.se/

Här skriver du din åsikt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ingen reklam, tack!

Trackback
RSS 2.0